چرا خرید پاور بانک مهم است؟

چرا خرید پاور بانک مهم است؟

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 798 | نویسنده : |


تماشای کمبود آب و شارژ تلفن یا رایانه لوحی خود هنگامی که در هیچ جایی از پریز برق نیستید ، استرس آور است. خوشبختانه باتری های پشتیبان شخص ثالث کم نیستند و آنها در هر اندازه ، ظرفیت و دامنه قیمتی برای نگه داشتن دستگاه شما هنگامی که نماد باتری شما قرمز می شود ، باتری دارند. و به همین جا ختم نمی شود. برخی از پاوربانک ها به ویژگی هایی مانند شارژ سریع ، شارژ بی سیم ، کابل های داخلی ، آداپتورهای برق متناوب ، چراغ قوه های LED - و حتی توانایی راه اندازی سریع ماشین شما مجهز هستند.

با انتخاب گزینه های فراوان ، از کجا می دانید کدام پاوربانک مناسب شماست؟ ادامه مطلب را برای مهمترین نکاتی که باید در نظر بگیرید مطالعه کنید.

برای خرید پاور بانک به سایت بابافون مراجعه کنید.

اندازه و ظرفیت
به طور کلی ، هرچه باتری بزرگتر باشد ، ظرفیت و مقدار پورت های شما بیشتر می شود. پاوربانک هایی که به راحتی در جیب شما قرار می گیرند به طور معمول برای یک یا دو بار شارژ کامل تلفن مناسب هستند ، در حالی که هر چیزی که برای ادامه کار شما طراحی شود به کیف یا کیف پول احتیاج دارد.

در قسمت جلوی جیب ، اکثر باتری های کوچکتر که قابلیت حمل را به حداکثر می رسانند ، ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت و کمتر دارند که به شما شارژ کافی می دهد تا یکبار بیشتر تلفن ها را شارژ کنید.

هنگامی که به بالاتر از 5000 میلی آمپر ساعت رسیدید ، اندازه باتری تا حدی افزایش می یابد که احتمال کمتری در شلوار جین لاغر شما قرار می گیرد اما هنوز می توانید آن را در جیب کت قرار دهید. حتی باتری هایی وجود دارند که به شما امکان می دهند لپ تاپ ها را تأمین کنید و آب کافی برای شارژ 10 برابر تلفن متوسط ​​دارند. البته ، آنها از بزرگترین و سنگین ترین دسته هستند و قطعاً باید در کیسه حمل شوند.

بنادر ورودی و خروجی
نوع پورت (یا پورتهای) باتری نه تنها سازگاری آن با دستگاههایی را که می خواهید شارژ کنید بلکه سرعت شارژ را تعیین می کند. حداقل ، اکثر بسته های باتری دارای پورت استاندارد USB-A برای شارژ باتری (ورودی برق) و ارسال آب به دستگاه شما (خروجی برق) هستند. اما با استفاده از استاندارد USB-C در اکثر تلفن ها ، تبلت ها و لپ تاپ ها ، غالباً علاوه بر USB-A ، یک پورت USB-C نیز پیدا خواهید کرد.

پورت های USB-C معمولاً از برخی پروتکل های شارژ سریع برای تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی پشتیبانی می کنند ، اما نه همه. در بیشتر مواقع متوجه می شوید که پورت USB-C برای ورودی و خروجی برق استفاده می شود ، اما می خواهید با دقت بررسی کنید زیرا برخی از بسته های باتری ارزان قیمت ممکن است فقط USB-C برای ورودی برق باشد.

لایتنینگ یک فناوری انحصاری اپل است و در گذشته یافتن پاوربانک با کابل لایتنینگ یا پورت شارژ بسیار دشوار بود. خوشبختانه آن روزها به پایان رسیده است و ده ها پاوربانک عالی ساخته شده با توجه کاربران آیفون وجود دارد. اگر تلفن سری آیفون 12 را برداشته اید و از کمبود شارژر تعجب کرده اید ، به مقاله ما درباره شارژ آیفون 12 خود مراجعه کنید.

شارژ سریع
عامل دیگری که باید در نظر گرفت این است که پاوربانک چگونه می تواند تلفن شما را به سرعت شارژ کند. خروجی باتری در ولتاژ و آمپر اندازه گیری می شود. آمپراژ (یا جریان) مقدار جریان الکتریسیته از باتری به دستگاه متصل است در حالی که ولتاژ مقدار انرژی بالقوه است. ضرب ولت در آمپر به شما وات می دهد ، معیار قدرت کل. به منظور شارژ سریعتر دستگاه ، اکثر سازندگان ولتاژ را تغییر می دهند یا آمپراژ را افزایش می دهند تا وات کل را افزایش دهند. برای بیشتر شارژ سریع ، بدنبال افزایش یا تغییر ولتاژ ولتاژ هستید.

اساساً ، برای هر نوع شارژ سریع به سه مورد نیاز دارید: تلفن یا دستگاه دیگری با مدار شارژ قادر به استفاده از یکی از استانداردهای شارژ سریع ، همراه با باتری و کابل که از همان استاندارد پشتیبانی می کنند. اگر هر یک از این سه مورد از بین رفته باشد ، شارژ شما در سریع ترین زمان ممکن انجام نمی شود.

دو استاندارد اصلی شارژ سریع که احتمالاً با آن روبرو خواهید شد ، تحویل برق USB و شارژ سریع کوالکام است. Power Delivery (PD) پروتكل جدیدتری است كه در آن دو دستگاه سازگار با سریعترین گزینه شارژ موجود مذاكره می كنند. همچنین اجازه می دهد تا جریان از هر دو طرف جریان داشته باشد.




می پسندم نمی پسندم

شنبه 4 ارديبهشت 1400 -13:52 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: